Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Game | Vrijwillige testers gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabis Game | Vrijwillige testers gezocht

Korting op 420shop
    Goeie avond,

Ik ben al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een cannabis game. Ik ben daarom op zoek naar een stuk of 10 mensen die geintresseerd zijn om de game wat te spelen, en om verdere feedback te geven. De game is nog niet volledig af, maar er kunnen al heel wat dingen gebruikt worden. Het gaat om een text- &browser based game.
    Mensen die geintresseerd zijn mogen een mailtje sturen naar: testing@herbaliciousworld.net met wat informatie over jezelf. Wanneer de game afgewerkt is, krijgen deze mensen de eerste kans bij het aanwerven van moderators.

Manaus

Re: Cannabis Game | Vrijwillige testers gezocht

Ik wil je zeker wel verder helpen, maar het probleem dat zich kan stellen is dat ik Linux Ubuntu draai.
    Wat in het kort eigenlijk wil zeggen dat ik je waarschijnlijk niet kan verder helpen met testen, tot mijne grootste spijt.
    Maar als het wel op linux kan dan wil ik best wel helpen en als het dat niet kan, geef ik je de tip om met linux te gaan werken ;d

Comment

Manaus welke techniek heb je gebruikt bij het ontwikkelen van dit project? (PHP, MySQL, Javascript, CSS of misschien hele andere talen)
      Ben je nog opzoek naar developers? Ik stuur wel even bij de PM wat ik kan.
      Groet,
      PlasticHorse

Comment

Ook ik wil zeker helpen...
        Burn weed, not your soul!

Comment

Bezig...
        X